piątek, 13 stycznia 2012

CANDY, CANDY moje pierwsze i trochę prywaty

   Dzisiaj świeci piękne słoneczko (na horyzoncie niestety już widać ciemne chmury, które mają zamiar pozbawić mnie promieni słonecznych), ale też dzisiejszy dzień jest dla mnie wyjątkowo pechowy (w końcu piątek 13). W Urzędzie Pracy walcząc o swoje prawa do możliwości odbycia stażu płatnego z urzędu, dowiedziałam się, że zostałam błędnie przez pracowników tegoż Urzędu zakwalifikowana. Wg urzędników nie przysługuje mi staż ponieważ obroniłam się ponad rok temu (a w rzeczywistości minęło dopiero niecałe pół roku), no i mam ponad 27 lat, co również mnie dyskwalifikuje (do 27 lat brakuje mi pół roku). Pani, która obsługuje mnie co miesiąc przez pół roku, stwierdziła, że nie wie dlaczego tak się stało i zaprosiła mnie w lutym na kolejną wizytę. Jeden wielki burd... Nawet mnie nie przeprosiła. A ja biedna, nie świadoma chodziłam tam przez pół roku nie wiedząc o niczym.
   Przepraszam, że o tym piszę, ale tak mnie to gniotło, że musiałam się z Wami tym podzielić. No ale dość o urzędach. Teraz coś przyjemniejszego :
   Kilka dni temu postanowiłam zrobić porządek w swojej szufladzie i znalazłam mnóstwo przydasiów, o których dawno zapomniałam. Nazbierało się tego troszkę, w końcu wszystko co może się przydać, trafiało do szuflady :) No i w ten sposób powstała myśl o moim pierwszym CANDY - Candy troszkę recyklingowe, troszkę nowe, troszkę wyszperane z szuflady :)
  Do zgarnięcia są:
- czerpane papiery, ręcznie malowane 10,5 x 30 cm, które kupiłam bardzo dawno temu
- kropelki akrylowe, koraliki
- tasiemki, kilka motków muliny
- piórka kolorowe
- pudełeczko kwiatów papierowych, robionych przez moją własną osobę
-3 zapinki do broszek (uzyskane drogą recyklingu)
- kilka przydasiów zimowych (przydadzą się za rok) i kilka wiosennych
- pół-perełki samoprzylepne
- oraz moje trzy kartki (kawa, muffinka - które pokazywałam na blogu oraz konik morski, który powstał w czasach, kiedy bloga nie miałam), które będziecie mogli wedle uznania: zatrzymać dla siebie, obdarować kogoś bliskiego, lub przerobić na własny styl :)
    Do czasu zakończenia Candy na pewno jeszcze coś dorzucę.

Zasady:
- udział w zabawie mogą wziąć tylko osoby posiadające blog-a (łowcom candy, którzy mają blogi bez postów, tylko po to by brać udział w takich zabawach - dziękuję)
- udział w zabawie mogą wziąć tylko osoby z Polski lub posiadające polski adres - ze względu na koszty przesyłki/only Poland
-zadeklaruj chęć udziału w zabawie zostawiając komentarz pod tym postem
- umieść banerek podlinkowany bezpośrednio do tego posta na pasku bocznym swojego blog-a
- będzie mi miło, jeśli mnie "zaobserwujesz" - nie jest to warunek konieczny
- zapisy na candy trwają do 02/03/2012 roku do godz. 23.59 (późniejsze wpisy nie będą brane pod uwagę)
- losowanie przeprowadzę albo 3 albo 4 marca 2012 r. w zależności od tego, kiedy będę miała czas.

   Mam nadzieję, że spodoba się Wam moje candy (nie jest takie jakie bym chciała, ale mam ograniczenia finansowe i muszę dzielić się tym co mam). Życzę miłej zabawy :)

181 komentarzy:

  1. ja zapisuje sie na twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejce, bo przydasiów nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie, z chęcią bym przygarnęła takie cudeńka:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PUP-y - jak widać istnieją tylko jako towarzystwa własnej adoracji. W całej Polsce wygląda to niestety jednakowo. Nie zrażaj się tymi trudnościami. Zgłaszam się do zabawy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności i jak bardzo potrzebne, dlatego z wielką przyjemnością się zapisuję.
    Jeśli chodzi o prace, to w dzisiejszej Polsce nie ma dobrego wieku, by ja otrzymać (albo za
    młody, albo za stary). Zawsze znajdą jakąś wymówkę, no chyba, że ma się w rodzinie posła lub radnego....
    Trzymaj się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy same smakołyki:) urzędy, urzędy tragedia.życzę powodzenia pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam ciepło!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za zaproszenie i udział w moim Candy. Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to i ja się z chęcią ustawiam w kolejce :) przykro mi, że masz takie niemiłe doświadczenia ... ja już do tego przywykłam, że w naszym państwie nic nie można spokojnie załatwić!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam chęc udziału w zabawie bo słodkości wyglądają bardzo smakowiczie :)
    Jesli chodzi o Twoje kłopoty to mam nadzieję, że szyko sie one rozwiążą i dostaniesz super prace, a na pocieszenie zapraszam sCie do siebie na Karnawałowe candy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży.
    A na słodkości zapisuje się z wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, przydasi nigdy za wiele :) takze z mila checia zglaszam sie na candy i rownoczesnie zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe te porządki - mogłabym Ci pomóc pozbyc się niepotrzebnych rzeczy ;) Pozdrawiam izapraszam na candy u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj porządki powiadasz- oj to niezłe masz te porządki!;) Chętnie się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uuu, współczuję:) mam nadzieję, że jednak się ułoży:)
    a przydasie do ta ja z chęcią przygarnę i dobrze zagospodaruję:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję grzecznie do kolejki :)

    http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Candy Marzenie jak dla mnie. Jeśli mogę to i ja chętnie się zapiszę. Oraz zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się w kolejce i dziękuję za zapisanie się na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie sie zapisuje , przydasie śliczne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce z wielką przyjemnością, fantastyczne rzeczy przygotowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączam się do zabawy , pewnie do marca kolejka zrobi się bardzo długa ........;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też się zapisuję.Zapraszam na blog ewinkowecięcie-gięcie.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie dołączę do zabawy - informacja o candy na podstronie mojego bloga http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/p/candy-i-wymanki.html
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja chętnie stanę w kolejce po te skarby :)
    Życzę Ci, żeby wszystko zaczęło układać się po Twojej myśli, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie się przyłącze do zabawy. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam do zabawy i zapraszam do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  28. fajowe candy! myślę, że tym co się dzielisz jest bardzo apetyczne ;)
    póki co też zapraszam na cukierachy do mnie;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zapisuję się i ja!
    scrapfantazje.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spełniam warunki więc jestem :D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne rzeczy przygotowałaś, chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. życzę powodzenia w starciu z urzędnikami, ustawiam się w kolejce do losowania, info o candy w zakładce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaszcze ja, ja. Wybierz mnie. Cudne słodkości aż mi ślinka cieknie :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez sie ustawiam. Historia z urzedem okropna, ale mam nadzieje, ze sie rozwiaze pomyslnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam i też się ustawiam i współczuje z tym urzędem pracy, no i do mnie zapraszam http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodkości :)))
    Fajnie było by je wygrać
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę żeby sprawa z urzędem się jak najszybciej i jak najlepiej skończyła:) A tymczasem zapisuję się też na Twoje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne przydasie:)od razu ustawiam się w kolejeczce po nie:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, ile przydasi :) nie może mnie tu zabraknąć :) chętnie więc staje w kolejce :) pozdrawiam i życzę pomyślnego zakończenia sprawy w urzędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z radością się dopisuje :)
    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Staję w kolejce, a słodkości pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja również się zgłaszam ;)
    i szybko wstawiam info na swój blog.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. ja też jestem chętna ta takie słodkości... staję więc grzecznie w dłuuugiej kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  44. Przydałyby mi się takie przydasie:) staję zatem w kolejce, może mi się poszczęści:)
    zapraszam także na candy do siebie,
    pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. wiesz, dziwne, bo ja odbyłam staż a mam 35 lat, wiec to dziwne, za każdym razem możesz odbyć staż jeśli po skończeniu jednego i odpracowaniu przynajmniej 3 miesięcy chcesz zacząć inny w innym miejscu pracy, np. miałaś staż w sklepie meblowym, to potem możesz odbyć staż w sklepie mięsnym itd...a jeśli jesteś po studiach to tym bardziej nie powinnaś mieć z tym problemu, coś dziwnego mówią w tym urzędzie....ja znalazłam sklep gdzie wzięli mnie na staż i opłacany on był w właśnie z urzędu.....dziwne to, co tobie powiedzieli....ale mimo wszystko mam nadzieję ze ta sprawa się rozwiąże(czego życzę ci z całego serducha)...są prawnicy w urzędach pracy, którzy bezpłatnie tez mogą ci udzielić informacji na ten temat:)......
    oczywiście ustawiam się w kolejce do tak fantastycznego candy przesyłając pozdrowionka!:)
    rachel

    OdpowiedzUsuń
  46. chetnie przygarne te slodkosci :) moze tym razem sie poszczesci :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ah, też chciałabym dołączyć do zabawy :) może akurat mi się poszczęści? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie zatroszczę się twoimi szufladowymi przydasiami :)
    I trzymam kciuki o dobre wieści na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja ustawie się w tej jakże fajnej kolejce:-)) Takie przydasie baaardzo by mi się przydały;-))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Też się zapiszę
    I zapraszam na moje Imieninowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie stanę w kolejce i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. ale super slodkosci przygotowalas oj kusza bardzo kuszá. ja adresik w polsce posiadam wiec w kolejeczce sie ustawiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Urząd Pracy służy wyłącznie do rejestracji bezrobotnych i nikt tam nie usiłuje pomóc w znalezieniu pracy.Jedni są za młodzi inni za starzy za mało lub za dużo wykształceni. Niestety wiem to z doświadczenie. A na Candy zapisuję się z przyjemnością.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  54. zawartość szuflady imponująca ... chętnie przygarnę takie cudne przydasie:) http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. pachnie słodko.. chętnie się poczęstuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejce po przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te słodkości:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Podobają się te szufladowe przydasie, więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się na słodkości. Zapraszam jednocześnie do mojego bloga. http://cudownescrapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako xkeylimex
    Mój mail: kaylime@onet.pl
    Małe info u mnie na blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Dopisuję się do kolejki!

    Swoją drogą - jak to jest, że nikt nie kontroluje takich urzędników? Dlaczego nie odpowiadają za swoje błędy? Jakby ktoś mu potrącił z wypłaty, to może by się przyłożył. I praca by mu szła szybciej..

    OdpowiedzUsuń
  63. Relaks w szufladzie :) zapisuję się. Urzędy, no cóż, rzadko się zdarzają ludzie, ale są - na pociechę.

    OdpowiedzUsuń
  64. i ja się piszę na te słodkości

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyrażam swoją chęć udziału w zabawie i staję w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja również dołączam się ,
    mój bloog: http://nabiegunachart.bloog.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ponownie :) Zgłaszam zmianę adresu blooga. Aktualny: http://nabiegunach-art.blogspot.com/ Oczywiście odpowiednie informacje przeniosłam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  67. Bardzo chętnie dołączę, a problemami z UP nie łam się! Od paru miesięcy walczę z Orange i chyba skończy się to zaskarżeniem u RPK:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana ja się piszę na te Twoje cuda :) i już doczekać się nie mogę losowania :)
    Pozdrawiam serdecznie - Beacia

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapisuję się z ogromną przyjemnością:-) a przy okazji zapraszamy do mnie na Candy:-))

    OdpowiedzUsuń
  70. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam candy, ustawiam się w kolejce. Przydasi nigdy dość! Info już na blogu, zapraszam w wolnej chwili: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Słodkości jak marzenie więc staję w kolejce.
    Pozdrawiam :)
    http://napolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczne cukierasy :) Chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  75. zglaszam sie i ja;) slodkosci sa bardzo kuszace, a takie recyklingowe to juz tym bardzej, zawsze mozna w nie tchnac nowe zycie i stowrzyc cos zupelnie oryginalnego;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam nadzieję że wszystko ułoży się na Twoją korzyść. Przyłączam się do zabawy.
    monia0083.blox.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Hm hm takie recyklingowe to to co tygryski lubią najbardziej :) wiec ustawiam sie

    Pozdrawiam melisa

    OdpowiedzUsuń
  78. doczepiam się do kolejki po słodkości.
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Jak zwykle w polsce burdel... :/ nie rozumiem tylko dlaczego nikt nigdy nie wyciąga konsekwencji takim pracownikom... :/

    a na candy chętnie się dopiszę

    OdpowiedzUsuń
  80. ` Obserwuje oraz biorę udział w zabawię. :*

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam:) i ja chętna jestem na Twoją zabawę:)
    Pozdrawiam niebiesko i cieplutko:)
    i powodzenia w szukaniu pracy:) choć mam nadzieję, że od tego felernego 13 udało się coś znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. Z PUP-em też miałam trochę przepychanek;) Doskonale rozumiem, że Cię "gniotło".
    Z chęcią zapiszę się na Twoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  84. Wow śliczne te Twoje słodkości!
    Aż ślinka leci!
    Zgłaszam się z ogromną chęcią :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. zapisuje sie na slodkosci i ja :)
    http://scrap-inki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja również się włączam do zabawy
    nie mal że w ostatniej chwili:)
    http://pasjedoroti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajne rzeczy masz w tej szufladzie. Chętnie się zapiszę.

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  88. I ja stane w kolejce :) po te cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  89. JA też ja tez ;D i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  90. Staję sobie i nie zrażam sie długością kolejki :) a nóż się uda? pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Staję w kolejce !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam,
    Ja dopiero zaczynam moją przygode z blogowaniem. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno jeszcze tutaj zajrzę. Zapraszam do siebie :)

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. chętnie ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  94. cudowne słodkości, z ogromna nadzieją ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  95. To ja też ustawiam się karnie w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ale cuda !
    Oczywiście się zgłaszam ;)
    http://magda-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja również chciałabym spróbować ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  98. Twoje cukierasy są cudowne! Nie widać w nich braku funduszy, a dzielenie się jest piękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Przydasie zawsze mile widziane, piszę się, a za ciebie trzymam kciuki! Zapraszam też na moje candy :))

    OdpowiedzUsuń
  100. Przydasie śliczne:) Chętnie stanę w kolejce:) Informacje o candy tu:http://swiatnaszkle.blogspot.com/p/candy.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Grzecznie ustawiam się w kolejce po Twoje cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    pozdrawiam i zapraszam na moje cukiereczki

    OdpowiedzUsuń
  103. Piękne Candy jak kolory tęczy, jestem początkująca ale chętnie przyłączę się do zabawy z takich kolorków i de korków z córkami w sobotnio niedzielne dni mamy świetną zabawę.

    Pozdrawiam serdecznie Anulek

    OdpowiedzUsuń
  104. zgłaszam się http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Mogę się zapisać drugi raz? Tamtego bloga przez przypadek skasowałam i nie mogę odzyskać, przepraszam za kłopot.
    http://timeywimeyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden kłopot. Oczywiście, że możesz, właśnie usunęłam Twój poprzedni wpis. Pozdrawiam.

      Usuń
  106. zgłaszam się, bannerek na kilogramweny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam serdecznie!! Na moim blogu mozesz juz zobaczyc podlinkowany banerek, co oznacza, ze chetnie wezme udzial w losowaniu! Pozdrawiam serdecznie!!
    http://wolnachwilaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Wow,ale cukierasy,...teraz tylko czekać na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale słodkie cukieraski !
    Chętnie i ja staję w kolejce !
    Banerek wstawiłam, także zapraszam do siebie:

    http://pani-motylkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Z chęcią się zapiszę. Zapraszam na mój blog flashArt.blog.onet.pl :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się do zabawy i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  112. super nagrody:)
    zgłaszam się również:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Jakbym czytała o sobie... Ni wiem czemu UP są, a nie pomagają ludziom. Czasami mi się wydaje, że oni tam tylko siedzą i mają ludzi gdzieś...
    Zapisuję się na candy nigdy nieczego nie wygrałam może mi się poszczęści.

    Pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  114. Urzędy pracy potrafią lecieć w kulki... ja również się o tym przekonałam! Życzę Ci, aby finał sprawy był po Twojej myśli =p

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Super Candy, już trzymam za siebie kciuki :P

    OdpowiedzUsuń
  116. ja również się zapisuje...pozdrawiam...

    http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. kochana cudeńka rozdajesz więc i ja w kolejce staje :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Zainteresowana! Już podlinkowałam konkursik u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  119. Współczuję, ja do kwietnia jestem na wypowiedzeniu, mam nadzieję że się w UP nie spotkamy, bo już do tego czasu obie będziemy miały robotę, czego sobie i Tobie życzę :)
    I zapisuję się rzecz jasna - tyyyle różności a Ty przepraszasz że mało??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  120. ...i ja chętnie zapisuję się po tę stertę cudnych przydasi:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. Aleee kolejka ;)
    I ja się zgłaszam:)
    Pozdrawiam-Iwona

    OdpowiedzUsuń
  122. Fantastyczne te przydasie! Ustawiam się w kolejce do nich:)

    A Ty się trzymaj cieplutko, jeszcze znajdziesz super pracę:) A te nasze polskie urzędy... szkoda słów...

    OdpowiedzUsuń
  123. po takie słodkości i ja jestem chętna!
    zapraszam też do mnie na cukierasa www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja dopiero bloga zalozylam i jeszcze nie lapie al ena przydasie sie zapisze

    OdpowiedzUsuń
  125. Uff... koniec kolejki więc ustawiam się na końcu grzecznie. Pozdrawiam serdecznie i lecę wstawiać banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  126. zapisuję się również :)

    blog: www.madzialen-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Zapisuję się na candy:)

    Wpadłam przypadkiem, ale przejrzałam Twoje dzieła. Bardzo mi się podobają!
    Zazdroszczę wszystkim osobom, które potrafią robić takie cudeńka. Ja mam chęci i nawet czasem próbuję - najczęściej kartki (świąteczne, urodzinowe, ostatnio nawet walentynka:))

    Może mi się poszczęsci:)

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja również się dopisuję i pozdrawiam!
    Znalazłam przypadkowo blog i dodaję od razu do podczytywanych.Podziwiam prace!

    OdpowiedzUsuń
  129. z wielką chęcią zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  130. ufff... wreszcie dotarłam na koniec i grzecznie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  131. Zapisuje się i ja:]. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. Znam ten ból z urzędami ...i w takich przypadkach ponarzekanie to jedyne co można zrobić.Oby się udało ze stażem.Przyłączam sie do zabawy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. Oczywiście dopisuję się do listy chętnych, uwielbiam przydasie;-)

    OdpowiedzUsuń
  134. O jaka długa kolejka :) ale postoję cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Ale cukierasy ! Ustawiam się w kolejeczce

    OdpowiedzUsuń
  136. bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    choć kolejka taka długa, że nie wiem, czy mam szansę... :D
    ale nadzieja jest!

    OdpowiedzUsuń
  137. Z przyjemnością staję w kolejkę!

    OdpowiedzUsuń
  138. kuszące słodkości...
    http://magialena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Witam :)
    z przyjemnością staję w kolejce po takie rarytasy:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Super! Zgłaszam się oczywiście. Na razie mam szansę 1:146 :)

    OdpowiedzUsuń
  141. z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
    Zapraszam też na swoje candy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  142. Jak to się często dzieje, dzieki candy trafiłam na bloga, więc lecę przeglądać!
    Zgłaszam sie. (:

    OdpowiedzUsuń
  143. Oj takie słodkości marzenie :) Ustawiam się grzecznie.

    OdpowiedzUsuń
  144. oj jakie piekne slodkosci:) zgłaszam sie i pozdrawiam:)
    i chyba widze kartke z haftem matematycznym...

    OdpowiedzUsuń
  145. Ustawiam się w długiej kolejce po skarby z szuflady. Zapraszam http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Ustawiam się w kolejce. pozdrawiam P.

    OdpowiedzUsuń
  147. Zgłaszam się :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Zapisuję się również na to słodkie Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  149. Super~! Zgłąszma się , obserwuję jako Monika. Blog : http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    Wszystkie warunki spełnione ;D

    OdpowiedzUsuń
  150. Odpowiedzi
    1. Jakie słodkości. Ustawiam sie w kolejce i nie moge sie juz doczekać :)

      Zapraszam do mnie, na moje candy:
      http://inmymind-jusia.blogspot.com/2012/02/moje-pierwsze-candy.html

      Usuń
  151. Ja też chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Zapisuję się z miłą chęcią ;)
    Pozdrawiam, Miko

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się, banerek zaraz u mnie na supermanowa.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  154. Z przyjemnością się zapisuję:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  155. Cudnośći :)
    z wielką przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Ja również się zgłaszam na te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Zapisuję się.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  158. Mam nadzieję, że do tej pory wszystko się dobrze ułożyło! Grzecznie ustawiam w dłuuugiej kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  159. Super candy, chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  160. będzie dobrze :) a do zabawy i ja się zapisuję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  161. Aaaale koleja! Przedłużę ją i ja nieco!

    OdpowiedzUsuń
  162. Ooo jakie fajne nagrody .;)
    Oczywiście biorę udział ;)
    http://sweet-art-kiniola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  163. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w Twoim Candy :)
    i obserwuję bo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Ja również się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  165. Trafiłam tu przypadkiem i widzę że w ostatniej chwili :-) bardzo mi się tu podoba, a te wstążeczki w twoim banerku zachęciły mnie do pozostania tu dużej :-)i oczywiście zgłaszam swoja chęć do zabawy:-)
    Pozdrawiam serdecznie.
    PS. banerek z linkiem wstawiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  166. Ale mam szczęście! Trafiłam kilka godzin przed! Hm... Może i z losowaniem mi się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  167. to jeszcze ja w kolejkę się ustawię mam nadzieję że zdążyłam ???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  168. Tuż przed końcem, ale ja też się ustawiam po te cudowności. Przy okazji zapraszam także do udziału w moim Candy. ^_^

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)