niedziela, 4 grudnia 2011

W granatach

   Tym razem postanowiłam zrobić kartki wykorzystując tylko dwa kolory, granatowy i biały. Do zrobienia obu kartek wykorzystałam ten sam wzór, wyszyty białą nitką. Kartki są bardzo podobne do siebie, a jednocześnie zupełnie inne. 
   - Pierwszą zgłaszam na wyzwanie Unscripted Sketches #135


   Kartka zrobiona wg mapki #135 - troszkę ją odwróciłam :)

    - Druga kartka w takiej samej kolorystyce - uwielbiam łączenia granatowego z białym :)


   - Przy okazji powstała trzecia karteczka w zieleni (na zdjęciu widać jeszcze biały klej, ale jak wyschnie to będzie przezroczysty)


7 komentarzy:

  1. przepiękne kartki połączenie granatu z białym super efekt:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne haftowane kartki. Zupełnie mi obce. Bardzo mi się podobają:-))
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawione słowo. Zapraszam w przyszłości:-)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne karteczki. Połączenie bieli z granatem daje bardzo fajny efekt - jest takie zimowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Połącznenie granatowego z bielą wygląda naprawdę efektownie ;)

    Dziękuję za udział w moim candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your cards are so pretty, I just love how you used the Unscripted sketch.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful job on all the cards. Love your interpretation of this week's sketch! The stitching looks great! Thanks for sharing these with us at Unscripted Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj piękne tworzysz karteczki :)
    Dziękuję za udział w zabawie na Unscripted Sketches.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)