wtorek, 13 grudnia 2011

Tagi świąteczne

   Za oknem szaro, ponuro i śniegu brak. Pomimo, że zbliżają się Święta, ja mam coraz mniej powodów do radości i co raz więcej problemów, z którymi co raz trudniej sobie radzę. Mam nadzieję, że w Nowym Roku zmieni się wszystko na lepsze.  A póki co, aby poprawić sobie nastrój i zapomnieć o szarej codzienności,  otwieram swoją szufladę. Dzisiaj powstały dwa tagi, lub zawieszki na prezenty - kto co woli :)
   - pierwszy tag w jasnych zimowych kolorach - zgłaszam go na wyzwanie na Sugar Creek Hollow
 a tu mam tył zawieszki z miejscem, gdzie można wpisać dla kogo Św. Mikołaj zostawił prezent :)

   - drugi tag, tym razem miejsce na wpisanie dla kogo ma być prezent umieściłam z przodu
z tyłu ciemniejsze tło a na nim moje ulubione śniezynki


   - a tak wyglądają oba tagi razem i przy okazji to zdjęcie najwierniej oddaje kolory :)

2 komentarze:

  1. piękne tagi, dopracowane w każdym szczególe

    OdpowiedzUsuń
  2. Great tag. Love the lace layered with the different punches. Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow.
    Hugs!
    Cec

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)