niedziela, 11 grudnia 2011

Świąteczna świeczka

   Oj nie mogłam się powstrzymać... W telewizji nuda, za oknem szaro i zimno, mąż w pracy a ja tak strasznie się nudziłam. Przeglądałam blogi  wyzwaniowe i natchnęło mnie. Niedawno kupiłam na Święta świeczkę o zapachu pieczonego jabłka z cynamonem, który tak bardzo lubię. Świeczkę w mlecznym szklanym świeczniku ozdobiłam kokardkami, papierową koronką i błyszczącymi płatkami śniegu wyciętymi z papieru oraz mini kotylionem z gwiazdką i perełką. Świeczkę zgłaszam na wyzwanie Projekt świątecznej dekoracji w Scrap Market  oraz na   wyzwanie - świąteczne w Digi Scrap





   Przepraszam za jakość zdjęć, nie mam aparatu fotograficznego, więc zdjęcia robię telefonem komórkowym.

4 komentarze:

  1. Śliczniutka :) Tez lubię zapach cynamonu.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam świątecznie
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za przemiłe komentarze u mnie:))
    widzę, że u Ciebie też święta na całego:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie udekorowałaś tą świeczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy lampionik, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)