niedziela, 18 grudnia 2011

Śniegiem przysypane

   Dzisiaj, pomimo że jest niedziela, uprałam firanki. Mój mąż dzisiaj ma wolne i zawiesił je na oknach, ja jestem za niska, więc z firanami zawsze muszę czekać na niego. Tym razem niestety wypadła niedziela, ale kiedyś trzeba. Na obiad, specjalnie dla mego skarba, w podziękowaniu za pomoc w porządkach przedświątecznych, zrobiłam jego ulubione spaghetti napoli. A potem otworzyłam swoją "magiczną szufladę".
   Powstały dwie karteczki. A skoro za oknem śniegu nie ma, to głównym motywem umieszczonym n kartkach jest wioska przysypana śniegiem. Obie zgłaszam na wyzwania.
   - pierwszą zrobiłam wg mapki #146 na blogu Card Patterns , mapkę troszkę odwróciłam
 


 
   - druga karteczka powstała według mapki #137 na blogu Unscripted Sketches 
 

 o rety i znowu widać niewyschnięty klej pod kokardką...

6 komentarzy:

  1. Beautiful card - love the stitching! Thanks for playing at Unscripted Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your cards are wonderful! What beautiful accents and a great use of the Unscripted sketch too.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! This is truly a lovely image - it looks great on this card. Thanks for joining us this week at Unscripted Sketches. Best wishes for a happy holiday season.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful cards! Lovely focal image. Great take on the Card Patterns sketch.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)