poniedziałek, 19 grudnia 2011

Ostatnie?

   Mam nadzieje, że to już ostatnie świąteczne kartki w tym roku. przyznam szczerze, że troszkę mi już zbrzydły, w końcu w tym roku zrobiłam ich aż 68 - samych świątecznych :) 
   Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę z dzwoneczkami i kartkę z reniferem, którą zrobiłam już jakiś czas temu. Kartka z reniferkiem brała udział w konkursie bożonarodzeniowym na forum Maranciaki. Do udziału w konkursie można było zgłosić pracę, która wcześniej nie była nigdzie publikowana. Konkurs zakończył się kilka dni temu i mogę już pokazać Wam pracę. Oto moje karteczki:

6 komentarzy:

  1. Śliczne, a dzwonki są rewelacyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość kartek świątecznych godna podziwu.
    Druga z dzwoneczkiem podoba mi się szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe: precyzja, kompozycja i smak! Z pewnością ilość włożonej pracy była ogromna, ale efekt przekłada się na radość i zachwyt obdarowanych! Życzę wesołych i cudownych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)