piątek, 30 grudnia 2011

Aromatyczna kawa

   Wczoraj wieczorem zrobiłam dwie karteczki. Właściwie bez okazyjne, ale mogą służyć jako zaproszenie, podziękowanie lub kartka z życzeniami imieninowymi. Jeszcze nie wiem w jaki sposób je wykorzystam, ale spodobał mi się wzór i po prostu musiałam je zrobić :) Autorem wzoru jest Danfi, koleżanka z forum. Troszeczkę zmodyfikowałam wzór, ale tylko troszeczkę :) 
   Niestety na zdjęciach oświetlenie  jest bardzo kiepskie ze względu na ilość światła na zewnątrz (jest bardzo szaro). Filiżankę z parującą kawą wyszyłam na białym fakturowym papierze, czego tu niestety nie widać. Kartki są o wiele ciekawiej wyglądają w rzeczywistości niż na tych szarych zdjęciach.
 

 

8 komentarzy:

  1. rewelacja az mam chetke na kawke:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za udzial w candy ale trwa do 31 stycznia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wanda dzięki za zwrócenie uwagi :) Nie wiem jak to się stało, że pomyliłam daty, przepraszam :) Już naprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aromatyczna ta kawa - aż do mnie doleciał jej zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł i super wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny. Przytulnie tu. Bardzo ciekawy kwiatek. Precyzyjny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te Twoje wyszywane karteczki :) Nie tylko te, ale i wszystkie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki mnie urzekły są takie piękne i na dodatek bardzo pracochłonne. Pięknie sie prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)