czwartek, 24 listopada 2011

Świąteczne stroiki

Dzisiaj w roli głównej świąteczne wieńce i wianuszki. Już dawno chciałam wyszyć te wzory, ale chyba brakowało mi odwagi. I w końcu wzięłam się za nie. Całkiem nieźle się prezentują, aczkolwiek troszkę inaczej wyobrażałam sobie efekt końcowy wykonanych kartek. Myślę jednak, że nie jest źle :) Oto karteczki :

Z zielonymi  koralikami, które udają bombki:


Faworytka mojego męża:


Z ciekawie wyglądającym zestawieniem kolorów czerwonego, zielonego i złotego:


Oraz moja ulubiona, bardzo prosta ale elegancka:


4 komentarze:

  1. rewelacja:)mogłabym Cię prosić o wzór tych wianuszków na e-maila.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne karteczki, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te haftowane wianki! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Im niżej schodzę tym coraz piękniejsze cudeńka widzę i napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)