niedziela, 27 listopada 2011

Mini Zoo

   Dzisiaj zapraszam na wycieczkę do mojego mini Zoo. Kartki powstały na życzenie mojej przyjaciółki. Miał być motyl, powstały dwa, żeby koleżanka miała jakiś wybór. Pierwszego motylka wykonałam wg mapki na blogu Clean&Simple . Pierwszy raz zgłaszam się na wyzwanie na zagranicznym blogu, więc nie wiem czy coś z tego będzie :) Spróbować nie zaszkodzi :)



   Drugiego motylka zgłaszam na wyzwanie Haftujemy lub szyjemy w Digi Scrap  . Kartka przedstawia dużego motyla wykonanego techniką haftu matematycznego. Dla nadania motylkowi charakteru, ozdobiłam go małymi kolorowymi kryształkami. Myślę, że motyl sam potrafi się obronić, więc żadnych innych ozdób mu nie potrzeba.


 
   Oraz uroczy kotek, również na życzenie koleżanki. Problem tkwił w tym, jaki to ma być kotek? Zainspirowana wcześniejszymi pracami Elżbiety, które między innymi przedstawiały koty, postanowiłam, że będzie to taki kiciuś:

   Dla przełamania koloru granatowego, dodałam 9 kwiatuszków, w kontrastującym kolorze i muszę przyznać, że wygląda ciekawie.
   Mam nadzieję, że karteczki spodobają się mojej przyjaciółce i Wam również.  :)

7 komentarzy:

  1. rewelacyjne kartki najbardziej podoba mi się kot:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczi ale bardzo pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki :) Podziwiam za cierpliwość przy wyszywaniu ( mnie przy róży troszkę hmm nosiło ;) )
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki. Motyl to istny klejnot. A kot - och!! Dziękuję za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta
    motylek jest rewelacyjny, kot też mi się bardzo podoba - taki jakiś znajomy jest :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka z kotkiem. Mam identyczny motyw, a nie wiem jak go wkomponować, a tu takie cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne... motyl niezwykle subtelny. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)