poniedziałek, 7 listopada 2011

Miks

Kolejny twórczy tydzień uważam za otwarty. Wykończyłam dzisiaj kilka kartek. Wszystkie wykonane metodą haftu matematycznego (moja ulubiona technika).

Coś na nadchodzące imieniny Barbary  i Andrzeja:
 


Oraz oczywiście na święta, które nieuchronnie się zbliżają:



Do wykonania kartek wykorzystałam zwykły kolorowy brystol, papier wizytowy fakturowany płutno, czeskie nici metalizowane METALUX, taśmy i wstążki, samoprzylepne kryształki firmy Papermania oraz klej Magic i taśmę dwustronną.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne oryginalne karteczki :)
    Dziękuję za udział w moim Candy życzę powodzenia w dniu losowania :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze urzekły mnie na całego - choć muszę przyznać że i pozostałe są piękne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki poprostu śliczne i dopracowane w każdym szczególe. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe prace. i jakie pracochłonne...
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzej królowie - super! Ten motyw pojawia się dość rzadko...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)