wtorek, 29 listopada 2011

Kolejne dwie świąteczne

   No i stało się, zrobiłam dwie kolejne świąteczne kartki, no i oczywiście jedną z nich zgłaszam na wyzwanie z mapką. Póki co, chyba ostatnie wyzwanie w tym tygodniu hehehe. Ciekawa jestem, czy uda mi się jeszcze w tym tygodniu zrobić jakąś kartkę. Dzisiaj lecę do sklepu dla plastyków, zaopatrzyć się w papiery, bo deficyt powstał w mojej szufladzie :)  Jutro lecę szukać karpia. Tak, tak karpia na świąteczny  stół. O tej porze powinny już być sprzedawane, i są na pewno tańsze niż tuż przed Świętami. W piątek będę piekła piernik. Mam nowy przepis i muszę go wypróbować, czy nada się na Święta. A za tydzień w poniedziałek w Lidlu będą zestawy do kreatywnych prac ręcznych, więc w kalendarzu zaznaczam datę, bo nie może mnie tam zabraknąć.
   Ojej, jeszcze miesiąc do Świąt, a u mnie już wszystko kręci się wokół Bożego Narodzenia. Ale dość o jeszcze nie zrobionych zakupach :)  Teraz przedstawiam moje najnowsze dzieła:
   -  piękna czerwona  karteczka w nietypowym dla mnie rozmiarze 10,5 cm x 21 cm, którą zgłaszam na wyzwanie z mapką #143 na blogu CardPatterns




   - druga karteczka z takim samym motywem przewodnim ale już w innych kolorach (nie świątecznych) i zupełnie inny układ kartki


5 komentarzy:

  1. obie są ciekawie zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta
    piękne karteczki - obie choć ta pierwsza w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful cards, Marciula! I love the sparkle! Thanks for joining us at Card Patterns this week!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki:) Fioletowa krateczka - rewelacja:) Dziękuję za udział w candy i życzę szczęścia w losowaniu:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)